Gamepad.h
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00002 #ifndef INCLUDED_Gamepad_h
00003 #define INCLUDED_Gamepad_h
00004
00005 #define IS_GAMEPAD_SID(i) ((i) >= GamepadSrcID::gamepadXButtonSrcID && (i) <= GamepadSrcID::gamepadRightBumperSrcID)
00006
00007 class EventBase;
00008
00009
00010 namespace GamepadSrcID {
00011
00012 enum GamepadSourceID_t {
00013 gamepadXButtonSrcID = 1000,
00014 gamepadYButtonSrcID,
00015 gamepadAButtonSrcID,
00016 gamepadBButtonSrcID,
00017 gamepadStartButtonSrcID,
00018 gamepadSelectButtonSrcID,
00019 gamepadLeftJoyXSrcID,
00020 gamepadLeftJoyYSrcID,
00021 gamepadRightJoyXSrcID,
00022 gamepadRightJoyYSrcID,
00023 gamepadDPadXSrcID,
00024 gamepadDPadYSrcID,
00025 gamepadLeftBumperSrcID,
00026 gamepadRightBumperSrcID
00027 };
00028 }
00029
00030 #endif